ЧЕЗ в Плевен - първенец по желаещи да получават електронни фактури

Абонатите ги предпочитат заради бързината и неизтичане на информация по входовете за личните им данни

След столицата най-сериозен е интересът към услугата, която предлага ЧЕЗ – получаване на електронна фактура, в поделението на електроразпределителното дружество в Плевен. След нас е Благоевград. Според съобщение от пресцентъра на ЧЕЗ броят на битовите клиенти на дружеството, избрали да получават електронна, а не книжна фактура в района, който то обслужва – Западна България, е бил 40 хиляди и това е цифра само за трите месеца след въвеждането на услугата на 1 август тази година. А само в плевенското дружество тези абонати за същото време са 10 000. Като се има предвид, че в столичното поделение на ЧЕЗ, най-голямото, такива абонати са едва 25 000, се вижда, че Плевен може да се нареди сред първенците. Трябва обаче да се има предвид, че поделението на ЧЕЗ в Плевен обхваща огромна територия от пет области – от Видин до Велико Търново. Според електроразпределителното чешко дружество само за последния един месец потребителите, отказали се от хартиена сметка за ток, са се увеличили с над 25 на сто. Най-често клиентите предпочитат да заявят желанието си да получават фактурата си за електроенергия онлайн през корпоративния сайт www.cez.bg. Електронната фактура е напълно легитимен документ, идентичен с хартиената версия, съобщиха от пресслужбата на ЧЕЗ. Изборът й дава достъп на клиентите до сметката им за електроенергия по всяко време и без значение къде се намират. Електронната фактура се изпраща на лично предоставен от потребителя имейл адрес до 24 часа след издаването й в системата.

Получаването на електронна фактура става чрез еднократна безплатна регистрация за услугата. Тя може да бъде направена през корпоративния сайт www.cez.bg, с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 или в центровете за обслужване на клиенти. Потърсихме отговор на въпроса защо предпочитат електронна фактура от потребители в Плевен, които вече ползват тази услуга. Нито един от тях не изтъква рекламирания от фирмата екологичен момент - спестяването на хартия. Почти всички отговориха – защото е по-бърза така услугата. Част от абонатите наблегнаха на един по-практичен момент. Те заявиха, че чрез електронната фактура се избягва неприятната ситуация куриерите да хвърлят на стълбището на входа всички писма и всеки да може да ти види личните данни, както и каква сума дължиш.

0 Коментара

Напиши коментар

Затвори