В рамките на утвърдената през последните години успешна практика «Ден на кмета» Петър Дулев проведе в петък среща с ръководителите на ключови организации и институции, имащи роля за осигуряване на нормална зимна обстановка в община Белене. Това съобщиха от пресцентъра на местната управа в крайдунавския град.
Основни акценти в дискусията са били представяне пред Общинския щаб за координация на спасително-неотложни аварийно-възстановителни работи на обстановката по кметства, готовността, ангажираните лица и реда за спешна координация. Представен е бил актуализиран указател на фирмите и учрежденията, с които община Белене вече е сключила договори за осигуряване на необходимата почистваща техника. Участниците са се запознали с подробна карта на районите за почистване и разпределението им съобразно ангажиментите на почистващите фирми.
Обект на дискусия са били въпроси, поставени от представителите на институциите, пряко свързани с опазване на обществения ред и сигурност, предоставящи здравни, социални и други услуги на населението.
Втората част на срещата е била с основни акценти отчет за готовност на кметствата и координация с общинските структури за осигуряване на адекватна грижа с акцент, насочен към самотните възрастни хора. Дискусията е продължила с обсъждане на подготовката на проекта за бюджет 2012 г.
Според кмета Петър Дулев утвърдената практика за провеждане на т.нар. «Ден на кмета» показва, че това значително облекчава жителите на общината. Всяка една от участващите институции се ангажира с конкретни задачи и срокове за решаване на проблемите на гражданите. Това скъсява времето за решаване на конкретните случаи. А в период на криза се спестяват средства за транспорт на хората, а и се подобрява координацията и партньорството между общинската администрация и институциите.
Напиши коментар