Русе: Ученичка от СОУ "Ботев" спечели фотоапарат от Парола: Касова бележка

12-годишната Вилиана Драганова регистрира над 300 фискални бона, играта продължава

Русе: Ученичка от СОУ "Ботев" спечели фотоапарат от Парола: Касова бележка
Парола: Касова бележка

Отново русенче спечели награда в националната кампания на НАП „Влез в час с данъците“. Това е 12-годишната Вилиана Драганова, която учи в 6 г клас на  СОУ „Христо Ботев“. Наградата й бе връчена по време на нейното участие в училищната конференция по информационни технологии сред радостните аплодисменти на млади компютърни специалисти от всички класове. Модерният фотоапарат ще радва семейството на Вилиана благодарение на нейното участие в играта „Парола: Касова бележка“, в която Вилиана  регистрира над 300 фискални бона. Играта продължава  с последния си етап за месец май и в нея могат да участват всички ученици от страната, като регистрират неограничен брой касови бележки, които трябва да запазят в себе си до последния жребий. Подробности могат да се намерят на адрес www.facebook.com/vlezvchas.   

        С награждаването на Вилиана Драганова в Русе приключи тазгодишната кампания „Влез в час с данъците“. Първите лекции от кампанията  започнаха в началото на втория учебен срок. Четирима служители от офиса на НАП в Русе се срещнаха с випускниците на МГ „Баба Тонка“, СОУ „Възраждане“, ПГ по дървообработване "Йосиф Вондрак" и ПГ по механотехника. В беседите абитуриентите видяха за първи път данъчна декларация, научиха за плоския и прогресивен данък, за прякото и косвено облагане, за необходимостта от внасянето на осигуровки, за проявите на сивата икономика и вредите от нея за обществото.

        Образователният проект на НАП „Влез в час с данъците“ беше награден преди ден с първо място в конкурса „PR Приз 2015“, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Отличието е  за най-добрата кампания, организирана от институция, която успешно е използвала PR инструментите за комуникиране на дейността си пред специфична публика, каквато е тази на бъдещите данъкоплатци на страната. Освен отличието на проекта в категорията „ПР проект в публичния сектор“, кампанията получи и специалната и единствена награда на конкурса от комисията по етика на БДВО.  Инициативата „Влез в час с данъците“ беше отличена като пример за етична PR практика, в съответствие с професионалните ценности на PR специалистите в България и постигнати измерими положителни резултати в образованието и развитието на целевата публика чрез проекта, но и за принос в позитивния имидж на НАП в областта на публичните комуникации.

0 Коментара

Напиши коментар

Затвори