Стоица АРГИЛАШКИ
След като шефът на Реформите Рад. Кън. написа във facebook „крилатото” си изречение за трите пресечки в Калифорния, които произвеждали целия БВП на РБългария, нищо особено не се случи. По бензиностанциите, според Бож. Лук., далаверата е под 1 процент, но някакви нещастни хакери се опитвали да манипулират от време навреме връзката между НАП и бензиностанциите. Сега Комисията за защита на конкуренцията трябва да каже има ли картел, или няма престъпно споразумение между продавачите на горива. Трябва да има, защото така пък каза Началството, макар че и ТОЙ напоследък внимава какво говори, докато лети с „Фалкон”-а над разбитата от бандата на Орешарски държава. Пл.Ореш. също си споделя някакви негови врели-некипели във facebook, защото аудитория-дал Бог (!) (в случая Марк Цукърбърг). И както пишат поетите, златна есен е, зрее богата реколта орехи в градината на родното безхаберие. Дай му на българина в тия топли есенни дни да си йодира ръцете, докато чопли сладките ядки на костеливия плод от дървото на вечното си недоволство. Но, кажете ми, каквой липсва на прекрасната ни държава, опънала снага от Видин до Варвара, ненагледна по хубост и величие на Балканите. Толкова хубава, че дори бежанците я заобикалят. Няма от какво да сме недоволни, уважаеми сънародници и русчуклии. Както каза Рад. Кън.: "За съжаление, не само САЩ, но и ЕС не догонваме, а изоставаме от модерното разбиране за икономика и общество” (край на цитата).
И ето на, че всичките американски фантасмагории на нашия млад и пер(е)спективен лидер отиват отново на кино, защото една друга аналитична група, наречена Комисия за защита на потребителите, наложи, съвсем по европейски, по световен стандарт, временно спиране на рекламата на 7 days Pizzetti. Не можело една реклама да насочва към идеята, че снаксът, произведен в България, е оригинален италиански продукт. Забележете колко аргументирано регулаторът се е произнесъл: "Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси” и т.н.
И за да не рискувате с новините, които се правят ту на американски, ту на италиански, и Бог знае още на какви, просто разгръщайте всеки ден Флагмана на свободната преса в Града на свободния дух. Така, уважаеми читатели и приятели на в. „Бряг” ще откриете разликите между оригинала и останалите производители на (не)истинските снаксове, пардон - новини.
Ваш: St.Ar.
Пишете ми на: stoitza@abv.bg
Снимка: Интернет
Напиши коментар